Monday, October 15, 2007

KKB's Waterfall Trip V2

13 October 2007

Our second trip to Kuala Kubu Bharu's waterfall was a total let down as Money's didn't manage to join us. Anyhow, owner still decided to come along with the trip with me, just to get some suntan opportunity. Oh yeah, Ms. Owner love sun-tanning.


In the morning, as early as 8.00am, we were dragged into a miscommunication trouble as we ended up waiting at the wrong meeting point.



~ Me and Max waited patiently for the arrival of our friends. ~

~ Me and Prince, two of the mutts that ended up at the wrong place ~


However, journey started smoothly soon after and we reach our destination around 9.30am. There were a total of 13 cars this time.




Owner totally not interested to force me swim this time. She had reach the level of giving up hope in me. But I did some stunt to cheer her up a little. See? I enjoy splashing around the water too.




Then I had a great time playing around the bushes with Jessie. Initially she tried to ambush me, but I manage to escape.





While Prince treating the location as his outdoor studio. Non-stop posing by the gorgeous him, as I tried hard to avoid looking at him.




Groovy brought along his surf board again, but there aren't any waves for him to conquer.




Jiro and Ayako were also enjoying the luxury of being on the suf board.



After the trip we had a pleasant lunch, which looks as heavy as a dinner meal. Hungry owner ate much as she could. Nothing is much more happier than to enjoy a decent meal. Say 'NO' to dieting. Every dishes on our table were wipe clean except for the prawn.



25 comments:

Momo :) said...

Pacco, thank you for sharing many great pictures!! My #1 pick is the very first one. You and your mom look great!

Momo xoxo

Clover said...

Oh Pacco, I always love your pictures! Sooo cool!
Love Clover xo

KEY WEST COLLIES said...

Sounds like another fun adventure. You sure get involved in a lot of cool stuff.

Lorenza said...

Hi, Pacco
Thanks for sharing all those great pictures! I loved the ones where you are with your mom!
Have a nice day
Lorenza

Charlie dog said...

Hi Paco

Looks like great fun playing in the water, you seem to have lots of fluffy mates.

Keep on fluffing

Charlie boy

Maggie & Mitch said...

You always have the best fun with lots of friends! You're lucky, Pacco!

Love ya lots,
Maggie

Asta said...

pacoYou lucky pup! that looks like gweat fun..so many fwiends,nice weathew,good food,and lots of play..and ideal day!
I think you should model too..I think you'we bootiful!
smoochie kisses
Asta

ROSSI said...

wow.. pacco.. another great outing huh.. u guys are so adventurous and am so envy... i hate mum for banning us from going out!..

Cheers
Rossi

Amber-Mae said...

Hehehe, love those shots of you in the water Pacco. Yeah, I noticed that you & your owner sooo quiet that day lah. Walk sooooooo far away some more! Aiyoh after the KKB trip ah, my sistas Chloe & I FULL of ticks wor! Totally infested. Spot On also not working. Mommy gonna bathe us with Bayticol again, oh-oh...

Love licks,
Solid Gold Dancer

Simba said...

That looks like such a great day out. I'd love to go somewhere like that.

Simba x

Ferndoggle said...

You're always getting to do cool stuff...makes our fun day sound stoopid!

Sherman, Penny & Lola

Jiro@Rocky Loot said...

Hi,Pacco,
I love to see you jump and run,I gonna fall in love with you,next tiem I wanna see you run on the water like the moving"Hidden Tiger Croaching Dragon".:)Tell me whne yiu are ready.

Blue said...

Hi there golden eyed one!

What an exciting family /dog friendly event!
Great photo's - your eyes are golden globes.
TY for continuing to visit me.

Pats & pets
Blue

Finnegan said...

Hey Paco! You have the most beautiful eyes. And your pictures are awesome.

Woofs,
Finny

Joe Stains said...

I am glad you were not forced to swim anymore, that is just rude! ;)

looks like you had lots of fun running beside the water, though!

Kirby said...

Hi Paco,

Thanks for stopping by my blog! What a great day. All those doggies and water and then FOOD! You must have been in dog heaven.
Oh, if you don't mind, I'll add a link to you on my blog.

Your pal,
Kirby

the Corgi Girls said...

Woah, such cool pictures, we are loving your blog! We want a quick link to you, so we're going to add a link to your blog on our blog!

Kisses,
M & I

Girl Girl Hamster said...

Pacco, you still need to suntan?? That sure looks like a fun trip. :)
~ Girl girl

chiyo said...

was something wrong with the prawns, pacco? :)

it looked like a very fun outing!

love..
chiyo

Hammer said...

Wow, Pacco
Great photos, and you are all having so much fun !!!
Love from Hammer

umekotyan said...

Time with wonderful friend.
Lunch is delicious when eating with a lot of people. :)

from loved ume tyan

Marvin - Braveheart Hound said...

oh this looked such fun Pacco!

You are sooooo pretty too!

love and jumping licks, Marvin xxxxx

Murphey said...

Wow, that looks like a hell of a good time, minus the water, cause I don't like water!

Murph

Johann The Dog said...

What fun! I am so envious of your water adventures. I want to come too! Woofs, Johann

Money said...

PACCO! I MISSED ALL THE FUN!!! stupid heat pls go away quick quick!